Na zdjęciu jest przedstawiona SKODA OKTAWIA SUPER(poznać po "skrzydłach"na tylnych błotnikach)Miała silnik o nieco większej pojemności ok.1200 ccm.A więc ok 5 KM silniejszy,ciut szybsza.Te ciut większe osiągi uzyskano przez rozwiercenie cylindrów o 4 mm(z śred.68 mm uzyskano 72 mm śred.)Skok tłoka pozostał bez zmian.Jako ciekawostkę dodam,ze wałek rozrządu napędzany był poprzez trój rzędowy łańcuch,a wał korbowy nie posiadał uszczelnień.Namiastką uszczelnienia były tylko odrzutniki oleju.Toteż wycieki oleju były normalką.
Rama była centralna rurowa.W tej centralnej rurze zakończonej dyferencjałem znajdował się wał napędowy.Dlatego tylna oś była łamana.Tylne zawieszenie było na resorze poprzecznym.Z przodu już były sprężyny.
Podwozie i zespół napędowy pochodziły ze starszego modelu SKODA 1100/1200(TUDOR) produkowanego od 48 r
Škoda Octavia typ 702 - lata produkcji: 1961 - 1964
Silnik:
Pojemność: 1089 cm?
Moc: 30,9 kW (42 KM) przy 4500 obr./min
Maksymalny moment obrotowy: 73,5 Nm przy 3000 obr./min
Prędkość maksymalna: 115 km/h
Wymiary:
Długość: 4065 mm
Szerokość: 1600 mm
Wysokość: 1430 mm
Masa całkowita: 1270 kg
ze strony http://pl.wikipedia.org/wiki/Škoda_Octavia_(1959-1971)