A może datacja budowy linii Namysłów-Kępno jest nieścisła? Tej linii z taką ilością wiaduktów nie dało się wybudować w dwa lata - czy takie tempo nie jest przypadkiem niemiecka propagandą sukcesu? Wiadukt w Namysłowie, związany ściśle z budową linii kępińskiej, wg Kroniki miasta T. Harjasza zaczęto budować w 1906, a oddano go, Krzysztofie, jak wiesz dopiero w 1913 roku. Zobacz, jak długo trwała budowa linii Bukowa Śl.- Syców. Ja stawiam hipotezę, że budowę obiektów inżynieryjnych linii Namysłów - Kępno rozpoczęto kilka lat wcześniej. Potwierdzałaby to ta pocztówka z 1905 roku. W dwa lata to może układano samo torowisko. Krzysztofie, tłumaczoną przez Ciebie historię linii kolejowej Namysłów - Bukowa Śl. - Kępno Obernika może należałoby traktować z większą podejrzliwością?
Dzięki za skan rewersu! Trochę tylko niepokoi mnie jedna rzecz: nazwa Mrotschen na stemplu może również oznaczać miejscowość Mrocza koło Nakła nad Notecią, na co mógłby chyba też wskazywać adres: Bromberg (Bydgoszcz). Czy faktycznie więc jest to widok z okolic Rychtala, jak wskazywałby dopisek czerwonym kolorem?